Rs50 project missy mayo
Welkom gast ( Inloggen | Registreer )
![]() ![]() |
Rs50 project missy mayo
| missy mayo |
Dec 9 2005, 11:31 PM
Bericht
|
|
Nieuweling ![]() Groep: Leden Berichten: 4 Geregistreerd op: 9-December 05 Gebruikers nr.: 1,101 |
Ik heb sinds augustus deze brommer
hij zag er helemaal gaar uit bijna alles was geroest etc. Nu ben ik samen met mijn vriend al een tijdje bezig met hem op te knappen. Op de foto's kun je zien wat we al allemaal hebben gedaan bijna elke week probeer ik nieuwe foto's te maken . Kappen liggen nu bij de spuiter krijg ze dit weekend of volgende week terug de kleur??? Mensen die mijn project hebben gevolgt weten welke kleur. Groetjes marjolein ____________________________________________________________ 18 sept. We zijn nu bezig om hem over te bouwen in een nieuw frame dus hij word per onderdeel helemaal schoon gemaakt qua extra dingen weet ik nog niet wat ik erop ga zetten. 18 sept. Kopellings kabel vervangen. 18 sept. Remklauw gereviceerd. 12 okt. Nieuwe schokbreker gekocht en nog meer onderdelen lampje, kabeltjes, handvaten echt bling bling 18 okt. Nieuwe onderdelen gehaald killswitch en blokolie. 1 nov. Elektrische start gemaakt blok helemaal schoongemaakt en nieuwe lagers erin gezet neutraal lampje gemaakt startmotor gefixt. ____________________________________________________________ 29 okt carbon monoseat gekocht (helemaal van carbon)dus super licht, til je met je pink op. 10 nov. Kappen naar de spuiter gebracht ____________________________________________________________ zo kreeg ik me brommer hier een beetje gepoetst zonder demper dashbord kappen eraf en we waren bezig met ut frame en blok schoon te maken ff van dichtbij voorvork overnieuw gespoten remschijven blauw gespoten kapje voor op het blok ook blauw gespoten frame overnieuw zwart gespoten met het gespoten kapje derop blok uitelkaar nieuwe schokbreker hoezo me broem was nie geroest nieuwe spulletjes gekocht nieuwe ketting nieuwe voorkap nieuwe mono nog een keertje kill switch nieuw achterlicht dempers gepoleist kroonplaat gepoleist frame versmalt en verkort voor nieuwe mono nog x kappen en velgen stickervrij klaar voor naar de spuiter te brengen met mono kappen liggen bij de spuiter mijn ruitje met * missy - mayo* derop nog wa dingentjes zwart gespoten ____________________________________________________________ Wat heb ik tot nu toe verandert: - booskijkers gemaakt - monoseat - kroonplaat gepolijst - frame aangepast - remhendels opnieuw zwart gespoten - killswitch - kapjes op motorblok blauw gespoten - blauwe remschijven - gepolijste dempers - special paint(kappen komen binnen 2 weken terug) - blauwe handvaten - met blauw leer is ut zitje bekleed - carbon luchthappers - goude rem klauwen - nieuwe achterschokdemper rood - andere pinkers - ander achterlicht - arrow uitlaat Heb mijn kappen terug !!!!!!!! joepiej Maar in 2 kapjes zaten 2 foutjes dus die breng ik terug naar de spuiter velgen krijg ik vandaag 5-12-05 terug. Ziet der echt mooi uit we hebben ze al bestickert enzo dus dat is ook al gedaan foto's komen als hij helemaal af is. Greetz Marjolein Reactie Topic Toegevoegde thumbnail(s) |
![]() ![]() ![]() |
| Home Perso | Het is vandaag : 10th September 2010 - 10:41 PM |